[python-nl] Visual Python

Diederik van der Boor vdboor at gmail.com
Fri Dec 18 09:36:24 EST 2015

Kijk ook eens naar PyQt, een binding rondom Qt; een van de meest onderhouden en up-to-date GUI toolkits.
Qt biedt ook een mooie visuele designer, en werkt cross platform (Mac/Linux/Windows).
Ik heb een tijd native met C++ in Qt gewerkt, en dat werkt behoorlijk fijn. De PyQt laag heb ik helaas geen ervaring mee.

Groet,
Diederik