[Spambayes] SpamByes Fehler

Tony Meyer tameyer at ihug.co.nz
Thu Apr 8 22:42:03 EDT 2004

> Which being translated is: I have discovered a disturbing
> error. Can you perhaps help me? Outlook 2003 when closing
> doesn't completely close rather it remains in the Task Manager
> when spam bayes is installed.
>
> Windows XP

Does this happen if you disable SpamBayes?  Or if you uninstall it?  (If you
uninstall it and the reinstall it, you won't lose any configuration or
training data).

Have you checked to see if it's not just taking longer to close?  (i.e. is
it still open 5 minutes later?).  Could you send us your log files?

> Spambayes ist das beste Spamtool das es gibt. Gratulation!
>
> Habe einen kleinen störenden Fehler entdeckt. Können Sie mir
> vielleicht helfen?
>
> Outlool 2003 wird beim benden nicht ganz beendet, verbleibt im
> Taskmanager,
>
> wenn Spambayes installiert ist.
>
> WindowsXP

Geschieht dieses, wenn Sie SpamBayes sperren? Oder wenn Sie uninstall es?
(wenn Sie uninstall es und wieder installieren es, Sie won't irgendeine
Konfiguration oder Training Daten verlieren).

Haben Sie überprüft, um zu sehen wenn it's nicht gerade länger nehmend zum
Ende? (ist d.h. es noch geöffnete 5 Minuten später?). Konnten Sie uns Ihre
Maschinenbordbuchakten schicken?

Verzeihen Sie bitte dem schlechten Deutschen, das automatisch übersetzt
wurde.

=Tony Meyer

---
Please always include the list (spambayes at python.org) in your replies
(reply-all), and please don't send me personal mail about SpamBayes. This
way, you get everyone's help, and avoid a lack of replies when I'm busy.