[TasPython] Χαλαρή Συνάντηση Κυριακής

Dimitris Leventeas mydimle at gmail.com
Sun Jan 10 14:21:33 CET 2010

On Saturday 09 of January 2010 19:58:07 Aravanis Konstantinos wrote:

> Tο βάζω και εδώ: http://tinyurl.com/taspython-tram <--- τραμ - google maps

Λαμβάνοντας υπόψη και το group στο facebook [1] (we are trendy), υπολογίζουμε
να έρθουν 15+ άτομα(!!). Προβλέπετε να περάσουμε πολύ κορυφαία! Για τον λόγο
αυτό πήγα στο Τραμ να δω αν θα υπάρχει πρόβλημα που θα είμαστε τόσοι. Ήταν όμως
κλειστό. Θα ξαναπάω μετά τις 17.00 και θα ειδοποιήσω, επειδή όμως τότε ίσως να
είναι αργά για κάποιους, το σχέδιο τροποποιείται ως εξής:

Πάμε τραμ όπως είχαμε πει αρχικά στις 19.00 (κάποιοι θα είμαστε σίγουρα εκεί 5
λεπτά νωρίτερα). Αν δεν χωράμε, ή αν είναι κλειστό θα πάμε στο Νέον [2]. Σε
αυτή την περίπτωση, είτε θα αφήσουμε ένα χαρτάκι πίσω που θα κολλήσουμε έξω από
το Τραμ σε περίπτωση που αυτό είναι κλειστό, είτε πολύ απλά δεν θα μας δείτε
μέσα αν είναι ανοικτό.

Όποιος θέλει, ας μου απαντήσει προσωπικά να του δώσω το κινητό μου σε περίπτωση
που θέλει να τον ειδοποιήσω τι θα γίνει.

[1] http://www.facebook.com/event.php?eid=242048437893&index=1
[2] http://www.iplus.gr/neonpatra

Δημήτρης
--
Όταν τα έγραφα αυτά ήμουν κάποιος άλλος. Τώρα απλά, ευθύνομαι γι΄αυτόν.