[TasPython] Συμμετοχή στη FOSSCOMM

Aravanis Konstantinos kos.arav at gmail.com
Wed Mar 30 20:47:16 CEST 2011

2011/3/30 Apostolos Bessas <mpessas at gmail.com>

> Καλησπέρα,
> όπως ξέρουμε όλοι, την Παρασκευή είναι η τελευταία ημέρα δήλωσης
> παρουσιάσεων για τη FOSSCOMM. Σαν TasPython θα συμμετάσχουμε; Καλό είναι και
> σαν παρουσιάσεις (εγώ θα μπορούσα να αναλάβω μία) αλλά και με κάποιο
> workshop ενδεχομένως. Υπάρχει θέληση, ειδικά για το δεύτερο;
> Το δεύτερο δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Θα μπορούσε να διοργανωθεί σε στυλ
> 30min κομματιών:
> - εισαγωγή στο scripting
> - OO programming
> - καλούδια της Standard Library (εδώ βοηθάει το motw)
> [...]
TasPython στο συνέδριο...
Εδώ πέρισυ συμμετείχατε ο myle και εσύ Αποστόλη που δεν ήταν και στην έδρα
μας... χαχα...

Από εμένα και από όσο ξέρω και από το myle δεν υπάρχει ο χρόνος για κάτι
τέτοιο... παρόλα αυτά αν κάποιος έχει κάποια ενδιαφέρουσα ιδέα καλό θα ήταν
να τρέξει να υποβάλει την πρόταση του...
--
Aravanis Konstantinos // sbosx
My site & blog: AravanisKostas.com