[TehPUG] نظرسنجی در مورد موضوع جلسه پاگ و جلسه کارگاه

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Wed Apr 16 17:03:27 CEST 2014

با سلام
جلسه بعدی پاگ ۲ اردیبهشت از سایت ۱۷:۳۰ تا ۱۸ خواهد بود، تو این زمان
می‌تونیم یه ارائه کوتاه داشته باشیم، کسی داوطلب هست برا این موضوع؟

جلسه کارگاه فکر کنم بهتره پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت باشه و از اون به بعد هر ۲
هفته یکبار برگزار بشه، برای موضوع کارگاه من پیشنهاد می‌دم با یه موضوع ساده
و آموزشی شروع کنیم و می‌تونیم بعدا با توجه به نظر اکثریت موضوع رو عوض کنیم.
این چند مورد تو ورکشاپ‌های pycon us ارائه شدن و موضوع‌شون خوب هست به نظرم

http://pyvideo.org/video/1725/learn-python-through-public-data-hacking

http://pyvideo.org/video/1651/python-for-programmers-a-project-based-tutorial

https://openhatch.org/wiki/Boston_Python_Workshop_6/Saturday_projects

یا اینکه سعی کنیم یه ماژول ساده و کاربردی بنویسیم

چه پیشنهادی دارین؟

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati