[TehPUG] پایتون برای تازه کارها

Rasoul Karimi internetdost at yahoo.com
Sun Apr 20 09:01:15 CEST 2014

ایولا// متشکر از اطلاعاتی که دادید.. منتظر اطلاع رسانی هستم

On Sunday, April 20, 2014 11:28 AM, yahoo <nim4n at yahoo.com> wrote:

python user group یا همون pug جایی هست که پایتون کارها دور هم جمع میشند.
On 04/20/2014 10:52 AM, Rasoul Karimi wrote:

سلام... میشه بگی پاگ چیه اصلا!؟؟؟

On Sunday, April 20, 2014 10:47 AM, میلاد رامهرمزی <re.mgcw at gmail.com> wrote:

با سلام،
من هنوز متوجه نشدم پاگ برای تازه کارهایی مثل من که
                      علاقه به فراگیری زبان پایتون دارن و دارای هیچ دانش
                      و تجربه برنامه نویسی نیستند هم مفید است یا خیر؟
چه کارهایی در این زمینه قراره در پاگ انجام بشه و
                      منابعی برای شروع اولیه و یادگیری معرفی میشه که
                      بتونه افراد معمولی در این زمینه کمک کنه
با تشکر