[TehPUG] تشکیل تیم برنامه نویسی پایتون

Fatemeh Tarashi tarashikashanifatemeh at gmail.com
Sun Aug 17 19:00:01 CEST 2014

به نظر من کتابی که راه حل سوالاش موجود باشه به درد کار کردن نمیخورد (یه
جورایی جلوی خلاقیت و میگیره)
پیشنهاد میکنم به عنوان قدم اول بجای اینکه بیایم یک کتاب و بازنویسی کنیم,
برای یک کتاب خوب پایتونی با همون روند یک کتاب حل تمرین بنویسیم...
هرکسی با توجه به سطحی که خودش میدونه داره یه گوشه ی کار و قبول کنه و سوالات
قسمت انتخابیش و حل کنه.
زمان هایی که جمع میشیم هم روی راه حل همدیگه نظر بدیم و برنامه ها رو به
مفیدترین شکل ممکنشون در بیاریم...اینجوری اگه کسی برنامه ی زمانیش به زیرگروه
نخوره و نتوانه حضور داشته باشه هم میتوانه مشارکت داشته باشه و...
به هر حال به نظر من پیشنهاد خوبیه در نتیجه تابع جمع هستم.