[TehPUG] : مشکل در اجرار pydev in eclipse

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Sun Jul 13 14:43:47 CEST 2014

آقای بیک‌محمدی، میشه ازتون خواهش کنم موقع ارسال ایمیل بیشتر دقت بکنید؟
این بار ۲ تا ایمیل پشت سر هم با موضوع‌های مختلف به لیست ارسال کردین. دفعه
قبل یه ایمیل رو به جای فرستادن به لاگ به لیست پاگ ارسال کرده بودین، قبل از
اون هم یکی دوبار همچین اشتباهاتی انجام داده بودین.

درضمن دوستان لطفا سوالات‌تون رو فروم‌های اعلام شده مثل pylearn یا pysocial
قرار بدین.

ممنون

--
Live long and prosper,