[TehPUG] مقایسه PHP و Python

Saman Ismael saman.2791 at gmail.com
Wed Jul 16 05:50:34 CEST 2014

واقعا ایمیل هاتون تو لیست اصلی اذیت میکنه. لطفا برید تو میلینگ لیست٫ در ضمن
برنامه نویس اگه برنامه نویس باشه باید بتون از جفت PHP و Python استفاده کنه.

--

Saman Ismael
about.me/samanismael

 *Important:* Privileged and Confidential information may be contained in
this message. if you are not the intended recipient, you are not authorized
to use it for any purpose, nor deliver this message to anyone. Instead,
please delete this message and destroy any other record of it immediately
and kindly notify the sender by return e-mail.

[image: cid:image002.gif at 01C94AFD.F37E1EC0] SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU
PRINT!