[TehPUG] دوره آنلاین ساختار برنامه نویسی با پایتون

Mohammad Reza kamalifard kntu88 at gmail.com
Sun Jul 20 09:13:07 CEST 2014

سلام
حسام فکر کنم تو سه تا ویدئو اولش رو ندیدی خودش می‌گه که باید یه چیزایی رو
بلد باشی همون طور که منم گفتم یه چیزای پایه ای رو باید بلد باشی و این که
تمرکز اش رو OOP هست.
در مورد تکست هم Api مال سرویس http://www.twilio.com/ هست که  شماره های
ایران رو ساپورت می‌کنه حداقل من با ایرانسل ام باهاش هیچ مشکلی نداشتم و اس
ام اس ارسال می‌کنه
پیشنهاد می‌کنم که با دقت بیشتری ببینی ویدئو ها رو :)

@کیوان
آقا این خوبه ولی چون از اول شروع نمی‌شه بهتر همون
http://learnpythonthehardway.org/ هست که ما هم کتاب و هم ویدئو هاش رو با
کمک افاضاتی خریدیم اون رو پخش کنیم و در اختیار بقیه بگذاریم بهتر هست.
من دارمشون کلش رو و فکر کنم بچه ها می‌خوام یه دی وی دی هم ازش بزنن که تو
پاگ به هر کسی بخواد بدیم.

@مجید
اره یکی از دلایلی که این لینک دانلود ها رو  گذاشتن کشور هایی هستن که به
یوتیوب و خیلی جاهای دیگه دسترسی ندارن