[TehPUG] دوره آنلاین ساختار برنامه نویسی با پایتون

Amir Hossein blackworld.2035 at gmail.com
Sun Jul 20 22:10:27 CEST 2014

​سلام به همه دوستان

جناب کمالی فرد بسیار ازتون ممنونم که این سایت خوب رو معرفی کردین ، کورس ها
رو نگاه کردم چیزای با ارزشی پیدا کردم که فکر میکنم بخوام انرول کنم ! خوبی
این سایت نسبت به کورسرا فکر میکنم این باشه که مطالب خیلی زیاد نیستن از این
جهت که خب راجع به فیزیک و ریاضیات دیگه توشون چیزی ندیدم من ، تعداد کورس ها
خیلی معقوله و عناوین هم خیلی کلیدی و هم پایه ای و هم ​اینکه امکانات رایگان
هم هست :)
من به پایتونش نیازی ندارم (در اون حد بلد بودم :دی) ولی مطالب خیلی خوبی در
مورد Website Performance Optimization و همچنین در کورس Intro to Parallel
Programming که تقریبا جایی نخونده بودم! یه سری کورس ها هستن که مستقیما از
صنعت وارد منابع آموزشی میشن ، چون مطالعات اونها در اون صنایع مورد نیاز بوده
و تمام اطلاعات کاربردی هستن ، فکر میکنم توی کتاب ها زیاد نمیشه از این جور
چیزا دراوورد! برای همین من این نوع کورس ها رو خیلی ترجیح میدم ، در مورد
پایتونش نگاه کردم خیلی فرندلی و قشنگ همه چیز رو توضیحج داده! ذهن رو خوب
هدایت میکرد به سمت کد و الگوریتم ... کلا نحوه پایتونیزه فکر کردن! خلاصه
دستتون درد نکنه و ازش استفاده کنین خیلی خوبه :)