[TehPUG] پروژه کارگاه پنج‌شنبه - جنگو پروفایل

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Mon Jun 2 07:50:37 CEST 2014

آقای علیرضا شفیعی، لطفا ایمیل‌تون رو به صورت خصوصی ارسال کنید نه برای همه!

@Sajjad Golchin
به علت اینکه در زمان امتحانات به سر می‌بریم و تعداد شرکت‌کننده‌ها کم شده تا
اطلاع ثانوی محدودیتی برای کارگاه‌ها نداریم و هم می‌تونن شرکت کنن

@soroosh sarabadani
اینا خیلی خوبن، تلاش می‌کنیم این کارا رو هم انجام بدیم :)

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati