[TehPUG] افتتاح چالشگاه(انجمن) پایتون

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Mon Jun 2 18:37:46 CEST 2014

سایت قشنگی شده، به خاطر زحمات‌تون خسته نباشید می‌گم و امیدوارم موفق باشید :)

فقط لطفا برای هر تشکر یه ریپلای نزنید و صبر کنید و برای همه تشکرها یه ایمیل
بزنید تا لیست شلوغ نشه و سایر دوستان از ما شاکی نشن :)
در ضمن لطفا تو ارسال ایمیل‌ها هم دقت کنید و ایمیل‌هایی که خانم Tarashi
احتمالا خصوصی به شما ارسال کردند رو خصوصی جواب بدین، نه تو لیست و به همه :دی

ممنون

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati