[TehPUG] فروم pylearn

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Sun Jun 8 15:09:55 CEST 2014

@saeed naghdi
بنده یه سری ویدیو آموزشی دارم، اگه خواستین می‌تونم دراختیارتون قرار بدم تا
تو سایت قرار بدین.
در ضمن این ایمیل مربوط به فروم بود نه ویدیو آموزشی، لطفا رعایت کنید :)

@Amir Hossein
اگه ویدیو مرتبط با پایتون داری پیشنهاد می‌کنم بیاری تا با هم sync کنیم و در
اختیار بقیه قرار بدیم :)

@beikmohammadi
ویدیوهای جالبی بودن ولی متاسفانه تو سایت‌های بدی هاست شدن و دانلود کردنشون
آسون نیست، مگر اینکه از سایت‌های لیچ استفاده کنیم که اونا هم پولی هستند.
ولی بعضی از اون آموزش‌ها رو الان هم تو آرشیومون هستن.

*یه پیشنهادی هست که ما خودمون برای یه سری از این ویدیوها زیرنویس فارسی
بسازیم و منتشر کنیم تا بقیه هم بتونن از این آموزش‌ها استفاده کنن. و البته
احتمال میره بعضی از شرکت‌ها از اینکار حمایت کنند*

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati