[TehPUG] هماهنگی جلسه ۱۵ پاگ تهران، سه‌شنبه مورخ ۹۳/۱/۱۹ ساعت ۱۷ تا ۱۸

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Sun Mar 30 16:53:55 CEST 2014

@Efazati
من به محمدرضا هم ایمیل زدم، اگه ایمیلش رو چک کرده باشه الان در جریانه

@Takmoj
خوشحال می‌شیم اگه شما در این مورد یه تحقیقی بکنید و تو یه جلسه بیاین راجع
بهش ارائه بدین.

@nim4n
قبلا در این مورد نظرسنجی شد و اکثرا مخالف تغییر ساعت و مکان بودن.
البته با مکانی که شرکت توسن در اختیار ما قرار داده همچنان می‌تونیم
پنج‌شنبه‌ها فوق برنامه داشته باشیم و اگه دوستان برنامه‌ای یا پیشنهادی
دارن می‌تونن اعلام کنن

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati