[TehPUG] فروم برای پاگ

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Wed May 14 12:38:46 CEST 2014

@Saeed Farahani
ممنون از کمک‌تون ولی به نظرم استفاده از یه فروم جداگانه بهتره:
۱. دیده شدن بین کاربرای فروم‌های دیگه و تشویق اونها به فعالیت و عضو شدن
۲. دردسر تبلیغات و مدیریت و پیدا کردن کاربر(فعال)
۳. امکان مقطعی بودن فعالیت و اینکه بعد از یه مدت دیگه انجمن فعالیتی نداشته
باشه، که با تجربه ۳ ۴ فعالیت تو فروم‌ها حس خوبی به این موضوع ندارم.
۴. وجود وابستگی، مثلا اگه فردا فروم داون بشه یا یه مشکلی پیش بیاد باید
دنبال صاحب فروم بدوییم که مشکل رو حل کنه، در حالی که اگه تو فروم‌های مطمئن
این مشکل وجود نداره. من در مورد وابستگی تجربه بدی دارم و مجبور شدم برای
انجام یه کار کوچیک چند هفته دنبال یه نفر بیفتم تا اون کار رو انجام بده
برامون. به همین دلیل همیشه تلاش دارم کمترین وابستگی رو داشته باشیم.
۵. در مورد سرچ گوگل هم به نظرم به اندازه کافی لینک داریم(سایت، گیت‌هاب،
توییتر، فیسبوک، یوتیوب و ...) تازه برای تبلیغات هم خیلی کارها میتونیم انجام
بدیم و به نظرم در این مورد مشکلی نداریم.

البته فروم تیم پای سوشیال هم می‌تونه جای خوبی برای فعالیت باشه و از اونجا
هم می‌تونیم استفاده کنیم.

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati