[TehPUG] فروم برای پاگ

Ali hallaji ali.hallaji1 at gmail.com
Thu May 15 09:32:36 CEST 2014

در مورد دوست عزیزمون آقای Saber Rastikerdar :
باید بگم ممنون که نظرتونو دادید و قابل احترامه!
ولی شما اولین نفری بودید تا حالا از ظاهر تا محتوای داخلش ایراد گرفتید. و
البته بررسی میشه انتقاداتون.و من فقط میخوام جمله خانم Jessica McKellar  در
مورد پای سوشیال رو بهتون نشون بدم:
Thanks for getting in touch with us! The site looks lovely!
و اینکه سایت در حال ساخته، و هنوز بعضی بخش ها کامل نشده.
و در مورد مطالب کادر تو صفحه اصلی ما از خانم Jessica McKellar و خیلی از
دوستان آشنا کمک گرفتیم.
دوم اینکه اعضای سایت چه کسانی هستند فک نکنم مهم باشه، و هر کسی میتونه باشه،
همینطور که ما حتی تو سرفصل بندی مطالب از خانم جسیکا کمک گرفتیم و یعنی اینکه
ایشون هم یجواریی عضو سایته، و این رو هم بگم که ما به کیفیت سایت خیلی اهمیت
میدیم.
 به هر حال ممنون از اظهار نظرتون.
اگر کمکی از دست ما بر میاد در خدمتیم