[TehPUG] فروم برای پاگ

Ali hallaji ali.hallaji1 at gmail.com
Thu May 15 12:29:18 CEST 2014

سلام
در کل یکی از سوالاتی که در مورد پای سوشیال مطرح میشه، ماندگاری اون هست.و در
کل با مسائلی از این قبیل که سایت افرادش کی هستند که بفهمیم معتبر هست، یا
اینکه فردا پس فردا پایین نیاد سایت و از این حرفا.
من یه سوال دارم از شما دوستان:
و اینکه سایت pylearn یه روزی بالا بود، وچندین بار اومد بالا و باز رفت
پایین.چجوری هست که از این عمل خورده نمیگیرید، و هنوز باز میگید pylearn
بذاریم خوبه، با اینه این تجربه تلخو داشته، ولی سایت پای سوشیال که همه چیز
در حد عالی بوده داره به این دلایل رد میشه؟؟؟
من به شخص خیلی ارادت به آقا بیاضی دارم، و واقعا ازشون تشکر میکنم برای تلاش
های شایانی که برای پایتون تو ایران کشیدن، اما اصلا بحثم حتی pylearn
نیستا!بحثم منطقی هست که وقتی میخواد یه چیزی رو پاک کنه حتی اصول خودشم یادش
میره.
در کل pylearn هم عالیه، درصورتی که الان فک کنم روی یک دامنه دیگه هست. و من
حتی موافقم رو اون باشه فروم، چه فرقی میکنه؟
درضمن نظر آقای M.D هم منطقیه! و باید یه تصمیم کلی گرفته بشه

: