[TehPUG] ماژول مدیریت کاربران

مهرداد سیف زاده mehrdad.seyfzadeh at gmail.com
Sat May 17 11:21:08 CEST 2014

امکان تخصیص حق دسترسی ‌ها باید بر اساس فیلدهای زیر باشه؟
یوزر
پسورد
نام
نام خانوادگی
ایمیل
عکس
اطلاعات
وب سایت
مهارت ها
گروه ها
دسترسی ها
دوستان
پیام ها
 یعنی این فیلدها بصورت استاتیک و توکار برای تخصیص به گروه و کاربران باشه یا
میتونه بصورت پویا هر بخش جدید که به سایت اضافه کردیم، متناسب با همون
حق‌دسترسی جدید هم ایجاد بشه؟

‫در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش.، ساعت ۱۲:۲۵‏، Keyvan Hedayati‏ <
k1.hedayati93 at gmail.com> نوشت:‏