[TehPUG] [Pyiran-organizers] پایکان در سالی که گذشت

Ali hallaji ali.hallaji1 at gmail.com
Tue May 20 13:05:02 CEST 2014

سلام
من هم به نوبه خودم از همه دوستانی که برای این کنفرانس زحمت کشیدن تشکر
میکنم، به نظرم واقعا عالی بود و همه بچه ها با هر ایده ایی در این کنفرانس
شرکت کرده بودند و یکسری ایرادات کوچیکی داشت، ولی شیرین بودنش همه این
ایرادات رو تو خودش حل کرد و همه چیز خوب بود و خوب هم به نظر میومد،گرچند من
هم ارائه داشتم با دوست عزیزم در مورد برنامه نویسی با طمع کیوی، ولی اسمی از
من آورده نشد و حتی اسمم تو سایت پایکون هم قرار نگرفت و همینطور برگه
certificate هم داده نشد D:
 فقط ایکاش میشد از این همه پتانسیل به خوبی استفاده میشد و براش تو این سال
جاری برنامه ریزی میکردیم. واقعا با مشارکت عمومی که تشکیل شده بود می
تونستیم، برنامه های بزرگ و پروژه های بزرگ رو استارت بزنیم.
ولی باز هم دمتون گرم