[TehPUG] PyLadies (پایتون برای خانم‌ها) در ایران

Fatemeh Tarashi tarashikashanifatemeh at gmail.com
Tue May 27 15:42:57 CEST 2014

احسنت البته به نظر من اهداف دیگه ای هم داشتن, مثلا شاید یکی از دلایلشون
تفاوت علاقه شون بوده, همین سایتشون که به نظر من توش فرهنگ صورتی موج میزنه
^_^ الان اگه ما میخواستیم برای tehpug سایت درست کنیم مسلما از رنگ آبی
استفاده نمیکردیم و یا دلایل دیگه ای ... .
 تشکیل همچین گروهی میتونه دست آدم و خیلی باز تر بزاره , شاید تو برنامه
نویسی این مسائل زیاد مهم نباشه اما همین مسائل کوچیک باعث میشه آدم از کد
زدنش بیشتر لذت ببره , پس ارزش وقت و انرژی جدا رو داره :)
در هر صورت من موافقم .