[TehPUG] PyLadies (پایتون برای خانم‌ها) در ایران

negin sahraei negin.sahraei at gmail.com
Tue May 27 16:36:34 CEST 2014

۱- دلیل اینکه چون همه آقا هستن خانوما خیلی علاقه مند به اومدن نیستن واسه
همین بیایم لیدی پاگ بزنیم یکم غیر معقوله! و کلن این جرف یکم عجیبه. اگر هم
همچین مشکلی باشه شاید بشه با یه دعوت ساده از خانوم‌ها برای همکاری بیشتر و
هماهنگی بیشتر بین خانوم‌ها حل بشه.
۲- شاید تشکیل یه سری زیر گروه‌ها مثل scientific Python یکم جالب‌تر باشه تا
پاگ لیدی چون تنها دلیلی که من جلسات رو فقط دنبال می‌کنم و نمیرم این هستش که
موضوعاتی که مطرح میشن خیلی از استفاده‌هایی که من و امثال من از پایتون داریم
فرق دارن و اگر بشه همچین چیزی وجود داشته باشه خیلی عالی میشه....
من خیلی از همچین چیزی خوشم نمیاد و به نظرم بیشتر موضوعات مطرح شده هستن که
افراد رو به پاگ علاقه مند یا از اون دور می کنن نه جنسیت افراد شرکت کننده

--
Negin

+98 935 592 59 52

*Before printing this email think about our environmental responsibilities
and commitments.*