[TehPUG] PyLadies (پایتون برای خانم‌ها) در ایران

Kave Mohammadi kave.mohammadi at gmail.com
Tue May 27 21:15:51 CEST 2014

نگین خانوم واقعا به نکته ی خوبی اشاره کردی.
کیوان جان راستش یادمه چند باری به من گفتی که چرا کمتر میای و حضورت کمرنگ تر
از قیل شده ، راستش اون موقع دقیقا نمی دونستم مشکل از کجاست که پاگ زیاد برام
جذاب نیست ، یکم که بیشتر در موردش فکر کردم فهمیدم که من اصلا به پایتون در
بستر وب علاقه ای ندارم و برام جذابیت خاصی نداره.
من کاملا با حرف نگین خانوم موافقم ، اینکه اگر یه سری زیر گروه تشکیل بشه
واقعا عالی میشه

*smart for learning*

 http://kave.asia
http://twitter.com/k4vee