[TehPUG] PyLadies (پایتون برای خانم‌ها) در ایران

elahe panahi elahe.p.aut at gmail.com
Wed May 28 15:01:11 CEST 2014

با دوستان راجع به تشکیل زیرگروه ها بسیار موافقم و البته منافاتی هم با
pyladies نداره
حداقل تو این چندتا ایمیل خانم نگین و فاطمه و آقای کاوه تمایل خودشون رو برای
تشکیل زیرشاخه هایی (مثل ساینس) اعلام کردن.
اگر موافق باشید میتونیم یک یا چند ارائه ی مرتبط در اولین فرصت آماده کنیم تا
شروعی باشه برای اضافه شدن بقیه افراد علاقه مند و ایجاد چند زیرگروه که طبقه
بندی و عنوان دقیقشون هم خود جای بحث داره.

به فاطمه: ۱.من رو هم به حداقل ۷ نفری که اشاره کردین اضافه کنید
۲. و اینکه امیدوارم تا چند روز دیگه خبرای خوبی از کفشدوزک بشنویم. چندوقتی
هست منتظرم ببینم کارشون به کجا میرسه و چطور میشه باهاشون همکاری کرد
​​

:

--
Elahe Panahi
Computer Science Student at Amirkabir University of Technology