[TehPUG] PyLadies (پایتون برای خانم‌ها) در ایران

Amir Hossein blackworld.2035 at gmail.com
Thu May 29 21:00:40 CEST 2014

چشم به بحث هم خاتمه میدیم ولی دو تا چیز

اولی: آقای رامین نجارباشی چقدر آدم میشناسیا خودمون آفرین آفرین

دومی: آقای سعید فراهانی این جمله رو خوندم رفتم تو دیوار : "۳ تا خانم تو
میلینک لیست هستند. ۳۰ تا آقا دارن بحث میکنن و اعلام آمادگی کردن که این خانم
ها پای لیدیز رو تشکیل بدن (حالا من نمیدونم این اعلام آمادگی آقایون چه
ارتباطی با این بحث داره)"

واااااااااای عااااااالی بوووود :))))