[TehPUG] جلسه ۱۹ پاگ تهران سه شنبه ۹۳/۳/۱۳ ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Fri May 30 22:10:20 CEST 2014

من می‌تونم در مورد کد برنامهٔ استارکلندر و روند توسعه‌ش در این ۵ سال صحبت
کنم
البته نیم ساعت کمه و خیلی کلیدی و خلاصه باید صحبت کنم
و سه روز هم برای درست کردن پرزنتیشن کمه، بینابراین شاید همینطوری روی
وایت‌برد بنویسم و کد رو روی پرژکتور نشون بدم
خیلی خوبه، منتظر ارایه شما هستیم :) در ضمن نیازی به اسلاید نیست، همین جوری
هم می‌تونید توضیح بدین. ولی فقط اگه بتونین یه اسکرین‌رکوردر رو هم اجرا کنید
تا مثل کارگاه screencast تولید کنیم عالی میشه

به نظر من بهتر است
در مورد مبحثی بحث شود که مرتبط با موضوع اصلی یعنی پایتون و جنگو باشه
مثلا انواع دیتابیس - اندروید - و ٫٫٫٫٫ باشه
که به انجام یک پروژه کمک می کنه داشته باشیم
همون طور که گفته شده تصمیم داریم که از این به بعد کمتر در مورد وب صحبت کنیم
و این ضمینه رو فراهم کنیم که علاقه‌مندان تو سایر حوضه‌ها هم فعالیت داشته
باشند تو پاگ

کل جلسه 30 دقیقه است ؟
با توجه به اینکه زمان و مکان جلسه مناسب نیست زمانش رو  از ۱ ساعت به نیم
ساعت کاهش دادیم و جلسه اصلی رو پنج‌شنبه‌ها برگزار می‌کنیم.

با سلام خسته نباشید ... خیلی ممنون از زحمات آقای هدایتی
اگر بشه این جلسه همون 5 شروع کرد خیلی بهتر عملا تا بچه ها میان جلسه ساعت
5:45 دقیقه شروع می شه... و وقتی باقی نمی مونه....
پس حداقل شروع جلسه رو 5 بذاریم که  دیگه تا 5:15 دور هم جمع باشیم...؟؟
خواهش می‌کنم :)
این مورد به آقای رسولی و سایر دوستان بستگی داره و اینکه ایشون و دوستان
می‌تونن زودتر بیان یا نه، اگه این طور باشه می‌تونیم همون ۵ شروع کنیم.

--
Live long and prosper, Keyvan Hedayati