[TehPUG] وضعیت لیست پستی و ایمیل‌های نامرتبط

Ali hallaji ali.hallaji1 at gmail.com
Wed Oct 8 09:15:58 CEST 2014

من هم خیلی موافقم.
واقعا ایمیلها الکی داره میل باکس رو پر میکنه. و خارج از کنترل شده.
تنها راه نجاتی هم که میمونه خروج از میلین لیست پاگ هست.
این سوالات پایتونی باید در فروم ها مطرح بشه نه اینجا.
آیا واقعا اینجا مطرح کردنشون کار درستیه؟
فروم جایی هست که اون سوال شما برای همیشه میمونه و اگر شخص دیگه ایی هم همون
مشکلو داشت میتونه ببینه.
حالا چه عضو سایت باشه چه نباشه.
بعد شماها اینهمه پافشاری برای فروم کردید و فروم پای لرن رو راه انداختید.
خواهشا رعایت کنید.