[TehPUG] team viewer with python

mahdi mahdi.elf at gmail.com
Sun Jan 17 03:17:33 EST 2016

خب فعلا تنها ویژگیی که دنبالش هستی مشاهده دسکتاپ هستش دیگه !
همون تصویری که شما از دسکتاپ میگیری اگر تعدادش در واحد زمان زیاد باشه
تقریبا به شکل آنلاین در میاد .
اما این روش تا زمانی جواب میده که شما فقط بخوای دسکتاپ رو ببینی و نخوای
باهاش اینترکشنی داشته باشی !
اون موقع داستان خیلی فرق می کنه .
ضمنا فکر نمی کنم پایتون ابزار مناسب این کار باشه .
شما همون TeamViewer رو به عنوان یه الگوی موفق در نظر بگیر برای هر سیستم
عاملی یک نسخه متفاوت داره ، این یعنی ظرافت هایی توی پیاده سازی همچین
ابزاری هست که نیاز داره به دقت و با توجه به سیستم عامل هاست پیاده سازی بشه .