[TehPUG] پروژه‌ی Battlefield

Mehdy Khoshnoody mehdy.khoshnoody at gmail.com
Thu Feb 9 17:53:43 EST 2017

سلام،

اگر تو جلسه‌ی اخیر پاگ (۹۵/۱۱/۲۱) حضور داشتید که خوب می‌دونید که جریان چیه
:)

*برای کسایی که تو جلسه حضور نداشتند و کسایی که تو جلسه بودن و دنبال راه
ارتباطی بودن:*

تو جلسه‌ی (۹۵/۱۱/۲۱) من راجع به ایده‌ای که برای یه کار پرکتیکال تو پاگ
داشتم صحبت کردم. این ایمیل برای اطلاع‌رسانی به کسایی که تو جلسه حضور نداشتن
و کسایی که تو جلسه بودن و دنبال راه ارتباطی بودن هستش.

ایده‌ای که من داشتم یک بازی (مسابقه) آنلاین pvp (player vs player) هست که
بازیکن‌ها دوتا روبات هستند که براشون برنامه نوشته میشه و تو زمین بازی شروع
می‌کنن به رقابت.

نکته‌ی ۱: این کار این فرصت رو به همه‌ی کسایی که وارد پاگ میشن میده که یه کد
نه چندان سخت اما واقعی رو بزنن و نتیجه‌اش رو به صورت ویژوال ببینند.

برای معماری این پروژه من ساختاری که در نظر گرفتم از سه قسمت تشکیل میشه
Game Engine (Game logic): این قسمت منطق و قواعد و روند اجرایی بازی رو به
عهده داره.
Client (Robot): روبات‌هایی که کاربرها به سیستم ارسال کردن
Supervisor (Ares): سوپروایزر سیستم وظیفه‌ی هندل کردن تورنومنت‌ها و لیگ‌ها و
پروفایل کاربران و نمایش بازی (به صورت زنده) رو به عهده داره. اسمش Ares
(آیریس) هست که خدای جنگ هست.

بقیه‌ی مستندات اتچ شده.

اسم کل پروژه رو هم Battlefield انتخاب کردم :)

هدف این پروژه ایجاد چالش‌های جدید و انجام یک کار پرکتیکال تو پاگ هست که
برای بقیه‌ی و اعضای آینده هم میتونه مفید باشه. :)

همه‌ی میتونن تو روند پیاده‌سازی و به نتیجه رسوندن پروژه دخیل باشن و به هر
اندازه‌ای که می‌تونن کمک کنند.

پروژه آزاد، اوپن سورس و تحت لایسنس GPLv3 هست.

من پروژه رو یه کدی که دور هم بزنیم شاید چیزی یاد گریفتیم نمی‌بینم و اصولی و
با قدرت می‌برمش جلو.

برای درگیر شدن تو کار کافیه که یه حداقلی از پایتون بلد باشید که اگر بلد
نیستید می‌تونید تو ۱ هفته تا ۱۰ روز زمان بزارید و پایتون رو یاد بگیرید بعد
به پروژه اضافه شید.

برای اضافه شدن به پروژه *لطفا به صورت* *خصوصی* به من ایمیل بزنید.

mehdy.khoshnoody at gmail.com

مرسی که هستید،
مهدی خوشنودی

<goog_2072877768>