[Tutor] Python, wxPython a databázová aplikace

Pavel Kosina geon at post.cz
Sun Oct 8 16:09:07 CEST 2006

Sorry for this mail, was sent by error.

Pavel Kosina

superman napsal(a):
> Dobrý den,
>
> mohli byste mě nějak nakopnout v tom, jak se dělá databázová aplikace v
> Pythonu s použitím wxPython? Respektive jestli wxPython má nějaké prvky,
> které slouží přímo pro práci s databázemi, a nebo jestli je potřeba to
> udělat ručně a všechno si ošetřit sám.

nevím
> Už jsem se do toho pustil, nakreslil jsem si i volič záznamů jako je v
> MS Accessu, chtěl jsem použít nějaký grid a sázet so něj data, ale došlo
> mi, že zatím každé prostředí mělo něco, čím to ulehčit. Prostě nějaké
> grafické prvky stylu "grid napojený na databázi", nebo "textedit
> napojený na databázi", apod.. Pak by bylo škoda to dělat ručně.

neznám
> Případně zda takové prvky někdo už nenaprogramoval jako nadstavbu nad
> něco existujícího. Pak prosím ať to proboha není GPL, nechci tuto
> licenci. Tím vylyčuji předem i cokoli s PyQt.

hehe, to mě pobavilo. A jakou bys rád? Nějakou komerční? LGPL by šla?
Myslím že vyloučením GPL vyřazuješ většinu žhavých kandidátů, pokud tedy
nějací jsou  :-)

Příště pls vytvoř s novým tématem nový mail, at se to neřadí někam do
nepatřičného místa stromu příspěvků, jako teď.

--
geon
Pavel Kosina