[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Pią, 13 Gru 2013, 11:25:59 CET

Heh, PLPUG będzie pewnie pierwszym stowarzyszeniem w Polsce założonym
zgodnie z wszystkimi zasadami i super legalnie i poprawnie. Widać ktoś musi
być pierwszy, szkoda ze akurat my.

Sytuacja jest o tyle zabawna, że zarząd nieistniejącego stowarzyszenia,
podejmuje decyzje o wstrzymaniu zakładania stowarzyszenia. Tylko, że wtedy
nie jest zarządem. Ale dlaczego może podejmować taką decyzję? Nie wiadomo.
Sytuacja robi się jeszcze zabawniejsza, że bardzo prawdopodobnym jest, że
nowy zarząd będzie miał inny skład.

Smutne jest natomiast to, że pomimo, że w spotkaniu założycielskim brało
udział ponad 20 osób, to o losie stowarzyszenia decyduje teraz kilka osób.
Skoro tak jest to po co mam teraz jechać na kolejne spotkanie
założycielskie? Bo potrzebnych jest tych 15 ustawowych osób i ktoś musi
ładnie podnieść rączkę do góry? Jak już to zrobi, zostaje zwykła szarą masą
i jego głos się nie liczy?

Czy tak ma wyglądać działanie stowarzyszenia promującego rozwój języka
Python? Języka zbudowanego dzięki społeczności?