[python-nl] PUN Meeting

Martijn Faassen faassen at infrae.com
Fri Dec 1 13:03:56 CET 2006

SPE Stani's Python Editor wrote:
> Dat maakt dit tot de voorlopige lijst:
> - Etienne Posthumus (auto Amsterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
> - Jan Ripke (auto Rotterdam, 3 plaatsen beschikbaar)
> - Eric van Riet Paap (Utrechtse autochtoon, fiets, alle plaatsen
> achterop volgeboekt ;-)
> - Martijn Faassen (nog op zoek naar shuttle auto, van waar kom je?)

Ik heb contact opgenomen met Jan Ripke, die ook uit Rotterdam komt, dus
ik heb goede hoop voor mijn vervoer.

Ik wil overigens best een praatje geven als daar interesse in is.

Hier zijn wat mogelijkheden:

Grok - het project om Zope 3 veel gemakkelijker te maken om voor te
programmeren.

Ook leuk voor een kort praatje is 'searchim', een library om met
wavelets plaatjes die op elkaar lijken te zoeken. Nou weet ik weinig van
wavelets, maar het doet wel wat leuks.

Groeten,

Martijn