[python-nl] stage

Dick dick.kniep at lindix.nl
Tue Apr 10 12:26:43 CEST 2007

Dag Gijs,

Wij zijn een klein software bedrijf dat een ClientVolgsysteem heeft ontwikkeld
voor reintegratiebedrijven, arbodiensten, interne ziekte bewaking. Het hele
systeem is ontwikkeld in Python wxPython, Postgresql, OpenOffice en draait
onder Linux. We hebben ongeveer 14 klanten, en denken in de komende periode
nog flink te groeien.

Wanneer je interesse hebt om je afstudeerstage in Almere bij ons uit te
voeren, kunnen we wellicht samen een mooie afstudeeropdracht opstellen.

Wanneer je geinteresseerd bent in ons bedrijf, kun je even op onze site
www.lindix.nl kijken (wellicht heb je dat al gedaan), en als je een gesprek
wilt, kun je ons wel even bellen.

--
Met vriendelijke goet,