[python-nl] python text vertaal libraries

Richard Mendes mendes150 at gmail.com
Fri Oct 26 10:27:38 CEST 2007

Bedankt voor de suggestie,
het ziet er inderdaad naar uit dat dit een goede oplossing kan zijn
voor deze applicatie.

de vertaling die gedaan moet worden is met betrekking tot teksten in templates,

De architectuur van de nieuwe applicatie wordt op dit moment nog
bepaald maar zal in ieder geval geen framework worden waarbij een
database geintegreerd zit, dit vanwege performance issues.
hoogstwaarschijnlijk zullen we de webviews genereren met behulp van
cherrypy en dan de submodules benaderen via xml rpc.

Wat betreft de database connectie zijn de opties nog niet goed bekeken
maar er wordt gebruik gemaakt van een soort caching systeem om de
snelheid te improven.

Ik ben op zoek gegaan naar een tutorial of een werkend voorbeeld maar
er is niet echt veel te vinden over dit onderwerp weten jullie
misschien een goede link naar een tutorial of een klein (werkend)
voorbeeld.

thanks again,

richard mendes