[python-nl] Versie beheer opslaan in objecten of modules

Gerard Petersen gerard at facturize.nl
Thu Jul 8 11:49:07 CEST 2010

Bestaande facturen als pdf op disk is wel een idee, en eventueel met een
'her-genereer' optie.

Echter zal voor het voornoemde BTW voorbeeld reversie onvermijdelijk zijn.
Je rapportages genereren en ook opslaan in je DB is wellicht een optie, maar
-en deze is voor mijn boekhouder- wat als er ook hercalculatie moet kunnen
plaatsvinden als er bijvoorbeeld fouten in een (BTW) aangifte ontdekt worden.

Geloof dat ik met mijn whiteboard stiften nog maar een keer naar mijn
spiegel moet ;)

Mvrgr,

Gerard.