[python-nl] Versie beheer opslaan in objecten of modules

Gerard Petersen gerard at facturize.nl
Thu Jul 8 12:19:24 CEST 2010

Half of later is inderdaad een pijnlijke.

Daar de BTW berekening relatief eenvoudig is en de regels (voor berekening)
niet al te snel wijzigen is het daar niet zo dringend.

Het is wel zo dat als de fiscus een BTW percentage verandering doorvoerd en
de bekende 19% er 20% gaan worden er een regel en tijdsvak bij zo moeten.
Dan is je geopperde idee er eentje die zojuist de finish heeft gehaald ;)

V.w.b. de valuta koersen; Bij buitenlandse valuta betekend dat, althans voor
buitenlandse ZZP-ers die BTW plichtig zijn in NL, tevens de kans op andere
(namelijk buitenlandse) wetgeving. Om voor mezelf de complexiteit niet
exponentieel toe te laten nemen beperk ik me (voorlopig nog even) alleen op
Europa/Nederland.

GrtzG