[PLPUG] Potrzebna osoba o zdolnościach graficznych

Marek Glijer mglijer w gmail.com
Sob, 2 Lis 2013, 22:42:31 CET

Z pewnością robota dla jakiegoś grafika zawsze się znajdzie (logo, www,
cokolwiek), ale ja również jestem sceptycznie nastawiony do organizowania
spotkania założycielskiego w oparciu o jakąkolwiek firmę.

W dniu 2 listopada 2013 10:50 użytkownik FIlip Kłębczyk <fklebczyk at gmail.com